Medarbejderlogin

Tænk hvis den administrative arbejdsproces kan mindskes – det kan den!

TolkeAdmins medarbejderlogin giver dig og dine kollegaer det ultimative overblik over det administrative arbejde og med de mange automatiserede features, kan I let og overskueligt håndtere alle jeres bestillinger, kunder og tolke.

Under TolkeAdmins medarbejderlogin er der en lang række egenskaber og muligheder, som I kan indstille, så de passer til netop jeres virksomheds behov.

TolkeAdmin holder styr på alt, lige fra tolkebilag og fakturaer til kundeoplysninger og hvilke sprog jeres tolke kan tale/oversætte og meget mere.

I styre selv om I vil tilkoble en tolk til en arbejdsopgave manuelt eller om TolkeAdmin skal finde og spørge tolke, der er tæt på opgaven. I så fald, er det eneste I skal gøre er at godkende og sende fakturaen når opgaven er udført.

TolkeAdmin gør det også nemt for jeres virksomhed at beregne løn til jeres tolke, da systemet automatisk udregner timeløn, kørsel, tillæg m.m.

Når en bestilling er oprettet, kan der ses et hurtigt overblik over den beregnede profit, baseret på hver enkelte tolks løn samt kundens pris for opgaven.

Under medarbejderlogin kan I oprette flere medarbejdere og give dem forskellige rettigheder. Når en medarbejder godkender eller retter en bestilling, bliver det automatisk indskrevet i en arbejdslog. På den måde kan I altid se hvilke ændringer, der er blevet lavet samt hvem der har lavet ændringen og hvornår det er sket.

  • Overskuelig håndtering af bestillinger, kunder, tolke, medarbejder m.m.
  • Automatisk generering af faktura
  • Automatisk genering af tolkebilag i PDF-format
  • Arbejdslog over ændringer i bestillingerne m.m.
  • Oprettelse af medarbejdere med forskellige rettigheder
  • Oprettelse af forskellige kundegrupper
  • Automatisk udregning af km antal fra tolk til kunde
  • Automatisk beregning og overførelse af tolkeløn til lønsystem