Generelt

Administrer hele din virksomhed i ét system!

TolkeAdmin samler alle de administrative processer i ét system. De automatiske og selvgenererende funktioner sparer din virksomhed for mange timers papirarbejde.

TolkeAdmin er en sikker og elegant løsning, der fungerer til tolkebureauer i alle størrelser.

TolkeAdmin er en cloud-baseret administrationsplatform, der kan tilgås via 3 forskellige logins – medarbejder, kunde og tolk.

TolkeAdmin er SSL sikret og ved flere forkerte login-forsøg, vil en tidsbestemt blokering blive udløst.

TolkeAdmin indeholder mange smarte features, som gør det både lettere og sjovere at administrere dit tolkebureau.

Det automatiske tolkeudbud lokaliserer de tolke, der er tættest på arbejdsopgaven. Herefter genererer og sender systemet SMS-notifikationer til tolkene, som blot skal logge ind og acceptere/afvise opgaven.

Ved arbejdsopgavens udførelse opretter systemet automatisk et tolkebilag. Når I har godkendt oplysninger, genererer TolkeAdmin en faktura, der er klar til afsendelse.

Mulighed for at opsætte løsningen med jeres eget logo og farver.

Hvis jeres tolkebureau har brug for andre eller flere funktioner, tilpasser vi TolkeAdmin efter netop jeres behov og ønsker.

  • Effektiviser og optimer den administrative proces
  • SSL sikret login (krypteret forbindelse)
  • Branding med eget logo og farver
  • Automatisk opgavetildeling af tolke med SMS notifikationer
  • Tidsbestemt blokering af login ved x antal forkerte login-forsøg
  • Tolkebilag i PDF format
  • Stor fleksibilitet i forhold til videreudvikling